سوالات متداول

زمان تحویل سفارش به دو بخش مختلف بستگی داره:

1) آماده سازی سفارش که در انبار فروشگاه انجام میشه

  • سفارشات تک کالا کمتر از یک ساعت
  • سفارشات یک تا 10 کالا که قبل از ساعت12 نهایی شده اند در همان روز
  • سفارشات عمده در مدت یک روز کاری

2) ارسال سفارش که بستگی به روش حمل داره

نکته: وبسایت فروشگاه 24 ساعته و هفت روز هفته امکان ثبت سفارش را دارد ولی آماده سازی و ارسال سفارشات در روزهای پنج شنبه ، جمعه و تعطیلات رسمی متوقف خواهد شد.

 

بعد از ثبت سفارش در سایت، شماره سفارش شما به صورت پیام کوتاه (در صورت عدم مسدود کردن پیامهای کوتاه تبلیغاتی موبایلتون) و ایمیل ارسال میگردد. مراحل بعدی ارسال سفارش نیز به همین طریق اطلاع رسانی خواهد گردید. همچنین با ورود به سایت و در قسمت “تاریخچه سفارشات” میتوانید آخرین وضعیت سفارش را مشاهده نمایید. پشتیبان آنلاین سایت و سرویس ایمیل پاسخگوی شما در این خصوص خواهند بود.

شما میتوانید پس از پرداخت وجه به هر یک از روشها (کارت به کارت – فیش بانکی – اینترنت بانک – همراه بانک و …) ، اطلاعات پرداخت خود را بطور کامل در صفحه “ثبت پرداخت بانکی” برای ما ارسال فرمایید و حداکثر 10 دقیقه بعد از ارسال این اطلاعات پرداخت شما در صفحه سفارش شما ثبت خواهد گردید.

بدیهی است چنانچه اطلاعات پرداخت توسط شما برای ما ارسال نگردد، صورتحساب شما تا دریافت این اطلاعات در حالت پرداخت نشده باقیمانده و جهت ارسال به انبار عودت داده نخواهد شد.

اصولا در خریدهای آنلاین، مشتریان نگران هستند کالای دریافتی با آنچه در سایت دیده اند متفاوت بوده و کیفیت مورد نظرشان تامین نشود. در این خصوص در مرحله اول به توضیحاتی که در ذیل هر کالا آمده توجه فرمایید. سعی کردیم از اغراق و ایهام در توضیحات کالا اجتناب نماییم. در مرحله بعد از خصوصیات درج شده برای کالا و سپس از نظرات سایر مشتریان که در این مورد درج شده استفاده نمایید. همچنین تصاویر هر کالا میتواند کمک بسزایی در انتخاب بهتر داشته باشد. در صورتی که موارد فوق نتوانست پاسخگوی نیاز شما باشد میتوانید با ارتباط با همکاران پشتیبانی سایت سوالات خود را مطرح نماییدمواردی مانند علائم، شماره سریال ها و استاندارهای درج شده بر روی کالای موجود در فروشگاه از رایجترین سوالات مشتریان در این بخش می باشد. همچنین شما می توانید از نحوه تست محصول پیش از ارسال اطلاع یافته و حتی این تست را مشاهده نمایید. همچنین در صورتی که پارامتر خاصی (مثلا جریان مصرفی) برای شما اهمیت دارد میتوانید قبل از خرید درخواست تست آن را داشته باشید، و یا اگر نمونه قابل قبولی از یک کالا دارید آنرا ارسال نمایید تا مطابق نمونه ارسالی شما برایتان فرستاده شود.همکاران ما به عنوان نمایندگان شما در فروشگاه کلیه موارد را بررسی نموده و تلاش خواهند کرد کالایی به دست شما برسد که انتظار آنرا داشته اید

قیمت های درج شده در سایت مربوط به خریدهای موردی و تکفروشی می باشد. همچنین در صفحه هر کالا میتوانید قیمت های تخفیف خورده آنرا برای تعداد بالاتر مشاهده کنین.

در صورتی که تعداد مورد نیاز شما از مقادیر تعیین شده بیشتر است میتوانین درخواست بررسی قیمت توسط ایمیل ارسال نمایید.

همچنین در صورتی که از همکاران محترم ما می باشید صفحه “دعوت به همکاری” سایت را ملاحظه نمایید. با احراز شرایط میتوانید از تخفیف های ویژه ای برخوردار شوید.

خیر، لازم است خرید بصورت اینترنتی ثبت گردیده و سفارش توسط مشتری پرداخت گردد. در صفحه تسویه حساب گزینه تحویل حضوری (برای مشتریانی که استان تهران و گیلان را انتخاب نمایند) وجود دارد. با انتخاب این گزینه کالای شما ظرف مدت حداکثر 3 ساعت از انبار به دفتر فروشگاه منتقل گردیده و همکاران فروش با شما تماس خواهد گرفت. پس از تماس ایشان و در محدوده ساعت 15 الی 19 میتوانید به دفتر مراجعه و کالای خود را دریافت نمایید. اقلامی و کالاهای قابل تست در دفتر تست گردیده و تقدیم خواهد شد.

سایت های اینترنتی دارای نماد اعتماد دو ستاره ملزم به نصب پروتکل ssl بر روی صفحاتی هستند که اطلاعات شخصی و بانکی مشتری وارد میشه. این پروتکل موضوعات ایمنی در جهت حفظ اطلاعات شخصی شما را تضمین میکند. وقتی شما در این مرحله دچار مشکل میشوید به این معنی است که این پروتکل امکان سرقت اطلاعات شما را محرز دانسته. عموما یکی از موارد ذیل منجر به بروز این اشکال میگردد:

1) عدم به روز بودن مرورگر (عموما مرورگرهای تلفن های همراه به روز نمیباشند)

2) عدم وجود فایروال مناسب بر روی سیستم (رایانه یا موبایل)

3) استفاده از vpn و فیلتر شکن

جهت آرامش خاطر شما و همچنین دادن اطمینان کامل به مشتریان خود در صحت دریافت محصول، اقدام به دریافت نماد الکترونیکی نموده ایم که میتوانید در قسمت پایینی تمامیه صفحات سایت از آن دیدن فرماید. همچنین با کلیک برروی تصویر نماد الکترونیکی زیر میتوانید اطلاعات لازم را بازبینی نمایید.

نمادهای اعتماد رایان الکترونیک